دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
نمایشگاه کتاب دین منظم برگزار شود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بازدید از نمایشگاه کتاب دین، گفت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب نباید به یک‌بار در سال محدود شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه از نمایشگاه کتاب دین بازدید کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری در این بازدید، گفت: ناشران در نمایشگاه کتاب دینی حضور مطلوبی داشته و زمینه‌ساز تشویق مردم به سمت فرهنگ و دین شدند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه اقداماتی همانند برپایی نمایشگاه‌های کتاب نباید به یک‌بار در سال محدود شود، گفت: این اقدامات باید، منظم و فصلی دنبال شود. در جامعه‌ای که درگیر مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی هستیم باید افراد را به سمت فرهنگ سوق دهیم.

وی افزود: اگر فرهنگ جامعه به جایگاه مطلوب برسد، شاید سایر مسائل نیز  برپایه فرهنگ به شرایط مطلوب خود برسد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه با بازدید از نمایشگاه کتاب دین احساس نشاط و شادابی کردم، عنوان کرد: در حوزه دفاع مقدس و مسائل علمی آثار نفیس و ارزشمندی در نمایشگاه کتاب دین ارائه شده است، هرچند اگر محیط وسیع‌تری به این کار نظیر مصلای قدس اختصاص پیدا می کرد، ناشران بیشتری در حوزه دین حضور می‌یافتند و آثار متنوع‌تر و بیشتری از مراکز مختلف پژوهشی و علمی و دینی عرضه می‌شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها