جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
آخرین روز هفته خانواده‌ها حضور بی‌سابقه‌ای در بخش ناشران کودک داشتند

عضو هيئت‌مديره انجمن فرهنگی ناشران كودک و نوجوان درباره استقبال از بخش کودک و نوجوان نمایشگاه گفت که استقبال از بخش کودک نمایشگاه در آخرین روز هفته، بی‌سابقه است.

محمدتقی حق‌بين، عضو هیئت‌مديره انجمن فرهنگی ناشران كودک و نوجوان در نمايشگاه كتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري كتاب ايران‌(ايبنا)، با اشاره به استقبال خانواده‌ها از سالن ناشران كودک و نوجوان در سومين روز برپايی نمايشگاه كتاب، گفت: تلاش كرديم در سی‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نسبت به دوره‌های گذشته، راهروها و غرفه‌ها برای استفاده مؤثرتر ناشران و مخاطبان بزرگتر باشد؛ به‌طوری كه بيش از دو برابر سال گذشته است.

وی ادامه داد: با اين حال در نخستين جمعه نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شديم، به‌طوری كه نسبت به سال‌های قبل، بی‌سابقه است و اين سالن اكنون مملو از جمعيت مادران و پدران و فرزندانشان است، اين حجم استقبال نشان می‌دهد كه در سال‌های آينده به راهروهای وسيع‌تری نياز داريم.

رئيس كارگروه انجمن فرهنگی ناشران كودک و نوجوان با بيان اينكه هر نقطه از سالن ناشران كودک و نوجوان با حضور پرشور مردم همراه است، افزود: اين موضوع نشان می‌دهد كه مردم با وجود مشكلات اقتصادی، همچنان به كتاب اهميت می‌دهند و براي فرزندانشان كتاب خريداری می‌كنند، بعد از نمايشگاه كتاب می‌توان درباره رشد فروش ناشران این بخش، بررسی كرد.


به گزارش ايبنا، در سالن ناشران كودک و نوجوان در فضايی به وسعت 7 هزار مترمربع، 220 ناشر در 170 غرفه جانمايي شده‌اند، ناشران در اين بخش حدود 22 هزار عنوان كتاب منتشر شده ازسال 1398 تا 1402 خود را عرضه كرد‌ه‌اند. 

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها