چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
دعوت از دختران نوجوان بوشهری برای حضور در المپیاد فیلمسازی دختران حوا

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از دختران نوجوان و دانش‌آموز بوشهری دعوت کرد تا در اولین «المپیاد فیلمسازی دختران حوا» شرکت کنند.

عبدالرحیم افروغ به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: «المپیاد فیلمسازی دختران حوا» به همت بنیاد سینمایی فارابی با همکاری بنیاد بین‌المللی گوهرشاد در دو بخش «ایده» و «فیلم» با شعار «ما پای خانواده ایستاده‌ایم» در سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این المپیاد هنری با توجه به جایگاه والای زن در فرهنگ ایرانی- اسلامی و با تاکید بر جایگاه او در همه ابعاد اجتماعی، حقوقی، سیاسی، فرهنگی و ... و همچنین توانمندسازی دختران نوجوان ایران عزیز برنامه‌ریزی شده است تا ایده‌ها، خلاقیت و استعداد این دختران در عرصه ایده‌پردازی و فیلمسازی با موضوع المپیاد شناسایی شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: دختران نوجوان ۱۴ تا ۱۹ ساله (متولدین ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۸) می‌توانند در ‏المپیاد فیلمسازی دختران حوا شرکت کنند‎.‎ ایده‌ها و فیلم‌های ارسالی به این رویداد، باید مبتنی بر محور «ما پای خانواده ایستاده‌ایم» و بر اساس یکی از این موضوعات؛ یعنی «پدر قهرمان من...»، «از مادرم آموخته‌ام...»، «خواهرم بهترین دوست من...»، «برادرم، دوست شجاع من...» و «سرزمینی به نام خانه...» طراحی و تولید شوند.
 

افروغ آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به المپیاد فیلمسازی دختران حوا را 31 خرداد ماه 1402 اعلام کرد و یادآور شد: متقاضیان شرکت در این رویداد معتبر هنری می‌توانند به نشانی https://yfo.icff.ir مراجعه و با تکمیل فرم ثبت نام در این رویداد حضور بیابند. همچنین لینک ثبت‌نام در وبسایت بنیاد سینمایی فارابی «www.fcf.ir» و وبسایت جشنواره کودک «www.icff.ir»  قابل مشاهده است.

به گزارش ایبنا، المپیاد فیلمسازی دختران حوا 19 تا 23 تیرماه 1402 به همت بنیاد سینمایی فارابی با همکاری بنیاد بین‌المللی گوهرشاد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها