شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
برگزاری کارگاه آموزشی نویسندگی خلاق در کرمان

کرمان- رئیس حوزه هنری استان کرمان از برگزاری کارگاه نویسندگی خلاق در کرمان خبر داد و گفت: این کارگاه از اواخر مردادماه به صورت مجازی ویژه استان کرمان برگزار خواهد شد.

مجتبی اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان بیان کرد:  این کارگاه مقدمه‌ای برای حضور در دوره‌های داستان و رمان است و تلفیقی از مهارت‌های تفکر خلاق، روش‌های انگیزشی و عناصر داستان آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ملموس کردن اندیشه‌های خلاق، نقشه‌های ذهنی، قدرت نوشتن ذهنیات از جمله موضوعات مورد تأکید در این کارگاه است، افزود: شکل دادن عادت نوشتن، انگیزش با استفاده از قدرت دوستان و رابطه‌ها، پیدا کردن ایده اولیه، خلق شخصیت داستانی، در این کارگاه‌ها آموزش داده می‌شود.

اسدی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری مستمر این کارگاه‌ها برای استفاده علاقه‌مندان افزود: کارگاه‌های داستان‌نویسی می‌توانند روند رشد افراد دارای استعداد در امر نویسندگی را تسهیل و تسریع کنند.

 وی تصریح کرد: مدرس این کارگاه، معصومه میرابوطالبی است که این کارگاه را در سرفصل‌هایی همچون آشنایی با متون روایی و غیر روایی و تمرین نگارش آن‌ها به صورت خلاق که شامل خاطره، داستان کوتاه، نمایشنامه، فیلمنامه و ... است، برگزار می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: افراد علاقه‌مند به این حوزه و شرکت در این کارگاه برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر عدد 22 را به سامانه 50001341000 ارسال کنند.

گفتنی است؛ شروع دوره از اواخر مردادماه به صورت مجازی ویژه استان کرمان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها