دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
رونمایی از مجموعه «دیپلماسی با صدای بلند» با حضور دیپلمات‌ها

مجموعه چهار جلدی «دیپلماسی با صدای بلند» در مؤسسه فرهنگی روزنامه ایران رونمایی می‌شود. این مجموعه، مصاحبه‌های ویلیام بور با چند تن از دیپلمات‌ها و مستشاران آمریکایی و افسران سیا است که طی دوره پهلوی دوم در ایران حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مجموعه چهار جلدی «دیپلماسی با صدای بلند» در مؤسسه فرهنگی روزنامه ایران رونمایی می‌شود.

در رونمایی از این مجموعه محمدجواد لاریجانی، معاون اسبق و امور بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، محمود شیخ عطار، قائم مقام اسبق وزارت امور خارجه و غلامعلی خوشرو، سفیر و نماینده اسبق ایران در سازمان ملل متحد سخنرانی خواهند کرد.

رونمایی از مجموعه چهار جلدی «دیپلماسی با صدای بلند» سه‌شنبه 20 تیر ماه از ساعت در مؤسسه فرهنگی روزنامه ایران به نشانی خیابان خرمشهر، نرسیده به خیابان قنبرزاده برگزار خواهد شد. 

کتاب «دیپلماسی با صدای بلند» مجموعه مصاحبه‌های ویلیام بور با چند تن از دیپلمات‌ها و مستشاران آمریکایی و افسران سیا است که طی دوره پهلوی دوم در ایران حضور داشتند.

این مصاحبه‌ها با همکاری بنیاد مطالعات ایران، به‌عنوان نهاد پژوهشی غیرانتفاعی، تحت حمایت اشرف پهلوی در شهر واشنگتن و دفتر پژوهش‌های تاریخ شفاهی دانشگاه کلمبیا از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۸ ضبط و تنظیم شده است.

بنیاد مطالعات ایران رسالت خود را مطالعه مسائل حکومتی و اجتماعی ایران معاصر، به منظور تبیین محورهای نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران در قرن بیست و یکم اعلام کرده است، اما در عمل این بنیاد تریبونی برای نویسندگان و چهره‌های وابسته به رژیم پهلوی و بستری برای تبلیغ درباره میراث این رژیم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها