چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
حوزه هنری قم از خبرنگار ایبنا تجلیل کرد

قم- به مناسبت روز خبرنگار و با حضور رئیس حوزه هنری استان قم از یونس عزیزی خبرنگار ایبنا در حوزه‌ کتاب با اهدای لوح، تقدیر شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، سید مهدی حسینی در این دیدار ضمن تشکر از همراهی یکساله اهالی رسانه با حوزه هنری و حمایت‌های‌شان از هنر و هنرمندان،گفت: با فضای پیش‌آمده در عرصه فرهنگ و هنر کشور، ‌نیاز به آموزش نیروهای کارآمد در حوزه هنری بیشتر احساس می‌شود. علاوه بر آموزش در حوزه شکل‌گیری محافل هنری در شهر قم احساس خلاء می‌شد که با برگزاری نشست‌هایی با حضور هنرمندان رشته‌های مختلف سعی شد تا این نقصان برطرف شود.
 
وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی هنری نیازمند پیوست فرهنگی هستند، بیان کرد: نیاز امروز فضای هنری در عرصه رسانه؛ تهیه بسته‌های فرهنگی، ‌معرفی هنرمندان مستعد به عرصه عمومی و معرفی مفاخر هنری استان است.
 
موازی‌کاری باعث کم اثر شدن فعالیت‌های فرهنگی هنری در قم  شده است
 
یونس عزیزی، نویسنده و فعال حوزه کتاب درباره فعالیت‌های فرهنگی در قم گفت: بخاطر وجود نهادها و سازمان‌های متعدد فرهنگی در شهر قم در حوزه فرهنگ شاهد یک سیاست واحد نیستیم و دستگاه‌ها به صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کنند که این باعث کم اثر شدن فعالیت‌های فرهنگی هنری در قم شده‌است و موازی‌کارهایی صورت بگیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه هنری برای آموزش رشته‌های هنری، به‌ویژه ادبیات داستانی، تصریح کرد: تابستان امسال از سوی حوزه هنری قم فراخوان دوره‌های آموزشی در ترم تابستان داده شده است که امیدوارم این دوره‌ها  داشته باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها