چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
ترویج کتاب و کتابخوانی جزو گفتمان دولت سیزدهم است

هرمزگان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان‌، ترویج کتاب و کتابخوانی را جزو گفتمان دولت سیزدهم دانست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان به ریاست محسن خاکی نهاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و با حضور سایر اعضای حقوقی و حقیقی انجمن در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان، ترویج کتاب و کتابخوانی را جزو گفتمان دولت سیزدهم دانست و گفت: جشنواره‌های کتابخوانی در سطوح مختلف برگزار شود.

وی افزود: ادبیات دولت مردمی ایران قوی، گفتمان امامین انقلاب است و با توجه به اینکه امامین انقلاب تاکیدات ویژه‌ای بر کتاب و کتابخوانی دارند باید فضای مناسبی برای ترویج این مهم ایجاد شود.

او با اشاره به بیش از یک دهه تاخیر در احداث کتابخانه‌ واقع در پارک شهید دباغیان بندرعباس توسط شهرداری گفت: جلسه‌ای با قید فوریت با شهرداری بندرعباس برگزار و موضوع تعیین تکلیف شود.

این مسئول با تاکید بر برگزاری جشنواره‌های مختلف کتابخوانی، گفت: برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اقدامی مبارک است و توصیه می‌کنیم این جشنواره در سطح کارکنان دولت نیز برگزار شود و برای مشارکت بیشتر ادارات و سازمانها در این جشنواره آمادگی داریم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها