پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
ویژه برنامه «قرار عاشقی» در فرهنگسرای رویش

ویژه برنامه «قرار عاشقی» به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط فرهنگسرای رویش با حضور خانواده معظم شهدا و خادمان آستان قدس رضوی شنبه 1 مهرماه برگزار می‌شود.

اکبر بختیاری، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ و رئیس فرهنگسرای رویش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه پیش‌بینی شده این فرهنگسرا به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: فرهنگسرای رویش با مشارکت کمیته خادمین شهدا و ناحیه حمزه سیدالشهدا(ع ، ویژه برنامه «قرار عاشقی» را به منظور تجلیل و قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های خادمین شهدا و هدف حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌کند.
 
وی افزود: این برنامه با روایتگری سید ایمان یاراحمدی ، اجرای گروه سرود دختران مشکات، خاطره‌گویی توسط رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم، مداحی ذاکر اهل بیت (ع) حاج محسن جلالی و تجلیل از خانواده معظم شهدا و خادمان شهدا با حضور خادمان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
 
بختياري با بیان اینکه در نقاط مختلف شهر تهران، مزار شهدای گمنام داریم، عنوان کرد: جمعی از خادمان شهدا که در این مناطق حضور دارند معمولا به صورت روزانه و هفتگی به سراغ خانواده شهدا می‌روند و برخی از نیازهای آن‌ها را فراهم می‌کنند، در این برنامه ما روایت آن‌ها را می‌شنویم و از تلاش‌هایشان تجلیل می‌کنیم.
 
وی تاکید کرد: نباید گذشت که خانواده شهدا و روایت‌های شفاهی و خاطرات آن‌ها از شهدا با گذشت زمان فراموش شود و خادمان شهدا پل ارتباطی خوبی برای ارتباط نهادها و سازمان‌ها با خانواده شهدا فراهم کرده‌اند.
 
بختیاری همچنین از استمرار برنامه قرار عاشقی خبر داد و گفت: ما ‌طرحی با عنوان پاتوق نوجوانی (بچه‌های رستا) داریم و قرار است از خادمان دعوت ‌کنیم تا در این برنامه‌ها حضور داشته باشند و خاطرات شفاهی خود را نیز برای نوجوانان روایت کنند.
 
ویژه‌برنامه «قرار عاشقی» به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط فرهنگسرای رویش با حضور خانواده معظم شهدا و خادمان آستان قدس رضوی شنبه 1 مهرماه ساعت 16 در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ مهرآباد برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند به خانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی، خیابان شهید گزل خو ، خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها