جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
کتابخانه‌های عمومی لرستان از مردم و رسانه‌ها بابت عضویت و پوشش اخبار کتابخانه مرکزی خرم‌آباد قدردانی کرد

لرستان - اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم خرم‌آباد برای ثبت‌نام و عضویت در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد و تلاش‌ و خدمات صادقانه اصحاب رسانه در پوشش شایسته و گسترده این رویداد تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، در این پیام آمده است:

این‌جانبان خدمتگزاران شما در مجموعه اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان برخود فرض می‌دانیم ضمن تقدیر و تشکر از حضور بی‌بدیل مردم فهیم و فرهنگ‌دوست خرم‌آباد برای ثبت‌نام و عضویت در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، این اقدام ارزشمند شما را ارج نهیم.

بی‌شک نقش اصحاب حرفه‌ای، بی‌ادعا در تحولات و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و خلق حماسه‌های ملی و سیاسی، بی‌بدیل است و این فرهیختگان قلم به دست در عرصه‌های گوناگون با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیر همواره حق مطلب را ادا کرده‌اند.

حضور و مشارکت پرشور و صمیمی مردم استان در ثبت نام و عضویت کتابخانه مرکزی خرم‌آباد به‌عنوان سندی بر فرهنگ و تمدن این استان ثبت و ضبط شد.

قلم را یارای ارج‌گذاری و توصیف رسالت و محبت مردم استان نیست لکن به پاس تلاش‌های صادقانه و کوشش بی‌شائبه و بی‌دریغی که شما تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی داشته‌اید، همت والای شما در انعکاس اخبار استقبال بی‌نظیر مردم فرهنگ‌دوست استان از ثبت نام در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد را می‌ستاییم و بر خود فرض می‌دانیم از همراهی، مشارکت و عزم تمام مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان، اعم از صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و سایر نشریات، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و فعالان فضای مجازی تقدیر و تشکر نماییم.

 سعادت و موفقیت شما و مردم عزیز استان را، در سایه الطاف ایزد منان و در راستای اعتلای نام استان لرستان آرزو داریم و بر این باورم که با همین حضور صادقانه، آگاهانه و مطالبه‌گری مستمر، گذر از معضل‌ها و مشکلات بزرگ استان یک موضوع قطعی است‌.

همچنین ضمن پوزش از عدم تمدید مهلت سه روزه عضویت رایگان در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد به‌اطلاع می‌رساند؛ نظر به استقبال بی‌نظیر مردم از عضویت در این کتابخانه، در نخستین فرصت پیش‌رو برای بهره‌مندی مردم عزیز خرم‌آباد، فراخوان عضویت رایگان مجددا اعلام خواهد شد‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها