شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
شرکت هواپیما سازی هسا اصفهان

شرکت صنایع هواپیماسازی هسا، متعلق به سازمان صنایع هوایی ایران، در سال 1355 در شاهین شهر اصفهان و در زمینی به  مساحت 25 هکتار تاسیس شد. در ادامه مطلب همراه باشید تا با فعالیت‌های شرکت هسا بیشتر آشنا شوید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا شرکت صنایع هواپیماسازی هسا، متعلق به سازمان صنایع هوایی ایران، در سال ۱۳۵۵ در شاهین شهر اصفهان و در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار تاسیس شد. از قابلیت‌های این شرکت می‌توان به ساخت انواع هواپیماهای مسافربری و نظامی اشاره کرد. همچنین این مجموعه شامل یک نیروگاه /۶۸۷ مگاواتی معروف به نیروگاه هسا است. در ادامه مطلب همراه باشید تا با فعالیت‌های شرکت هسا بیشتر آشنا شوید.


شرکت هواپیماسازی هسا، شاهین شهر اصفهان

معرفی شرکت هواپیمایی هسا ایران


شرکت صنایع هسا در ۲۸ کیلومتری شمال غرب اصفهان واقع شده است. شرکت هسا با دارا بودن فرایندهای طراحی، ساخت، تولید و نیز فرایندهای تست و آزمون‌های عملکردی به صورت یک چرخه کامل، به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مرکز ساخت انواع پرنده بال ثابت ساز، کارهای ورود به بازار هوایی غیر نظامی را پیاده‌سازی نموده و در تعامل با سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است. استان اصفهان هم از لحاظ مراکز استراتژیک و هم تنوع جاهای دیدنی و آثار باستانی از مهم‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود که با رزرو بلیط هواپیما می‌توانید به راحتی به این شهر سفر کرده و از آن دیدن کنید.

شرکت هسا، مهم‌ترین شرکت دانش بنیان در جهت تولید هواپیما، جنگنده، قطعات هواپیما و خدمات آموزش خلبانی و هوانوردی در ایران است.

محصولات، خدمات و صادرات شرکت هسا

شرکت هسا در حوزه‌های مختلف، خدمات زیادی را به شرکت‌ها و ارگان‌ها ارائه می‌دهد و با طراحی و تولید محصولات هوایی و جنگنده‌های نظامی شناخته می‌شود. این شرکت تاکنون به کشورهای مختلفی از جمله سوریه، روسیه، غنا، سومالی، فلسطین، لبنان، یمن و ونزوئلا پهباد و جنگنده صادر کرده است. برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت را در ادامه شرح مشاهده می‌کنید.

خدمات

مهم‌ترین خدماتی که این شرکت توسط نیروهای متخصص خود به ارگان‌ها و شرکت‌های مختلف ارائه می‌دهد را در ادامه مشاهده می‌کنید.


مهم‌ترین خدمات شرکت هواپیماسازی اصفهان

شرکت هواپیما سازی هسا اصفهان

محصولات


تولید هواپیمای مسافربری ایران- ۱۴۰ با همکاری اوکراین
هواپیمای 140Mp
طراحی و تولید پهپاد ابابیل
ساخت هلی کوپتر شاهد -۲۷۸
ساخت هواپیمای آتش‌نشان هسا
ساخت صاعقه (جنگنده)
ساخت آدرخش (جنگنده)
ساخت کوثر (جنگنده)
تولید پروانه هواپیما به وسیله کامپوزیت
تعمیر انواع هاور کرافت
طراحی، ساخت و تست ترمزهای هواپیما (کربنی و فلزی)
تجهیز و نوسازی ناوگان ریلی کشور
تولید پمپ‌های رفت‌وبرگشتی مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
تولید لامپ LED انواع هواپیما

مشخصات شرکت هسا

مشخصات شرکت هواپیما سازی هسا اصفهان
آدرس هسا اصفهان اصفهان - شاهین شهر - شرکت هواپیماسازی ایران
سایت هسا اصفهان www.Hesa.ir
شماره تلفن هسا اصفهان ۰۳۱۴۵۲۲۴۹۱۱






جمع بندی

شرکت هواپیما سازی هسا اصفهان از مهم‌ترین شرکت‌های داخلی در زمینه ساخت و تولید هواپیما و جنگنده در داخل کشور است. این شرکت علاوه بر ساخت هواپیما و قطعات آن، خدمات بسیار زیادی را به ارگان‌ها و شرکت‌های دیگر ارائه می‌دهد که حاصل تلاش جمعی از نخبگان و مهندسان ایرانی در این زمینه است. با رزرو بلیط هواپیما اصفهان از سایت قاصدک ۲۴، می‌توانید با سفر به اصفهان از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر نیز دیدن کنید.


تولیدات و محصولات شرکت هسا

شرکت هواپیما سازی هسا اصفهان

سوالات متداول در مورد شرکت هواپیما سازی هسا اصفهان

مهم‌ترین محصولات تولیدی شرکت هواپیماسازی هسا چیست؟ هواپیما، جنگنده‌ها و تولید قطعات مختلف هواپیما، از مهم‌ترین محصولات این شرکت هستند.
مهم‌ترین خدمات شرکت هسا چیست؟ آموزش دوره‌های خلبانی و هوانوردی، خدمات مهندسی و طراحی هوایی، خدمات پشتیبانی، نگهداری و تعمیرات هواپیما و ارائه خدمات فنی و مهندسی آزمایشگاهی از مهم‌ترین خدمات شرکت هسا است.
شرکت هواپیما سازی هسا در چه سالی تاسیس شده است؟ شرکت هسا در سال ۱۳۵۵ در شاهین شهر اصفهان تاسیس شده است.
خدمات آموزش خلبانی به کمک شبیه ساز پرواز در چند سطح انجام می‌شود؟ این خدمات در دو سطح انجام می‌شود. پرواز آموزشی و تفریحی که برای انجام پروازهای تفریحی برای علاقمندان در نظر گرفته شده است و دوره‌های آشنایی با خلبانی که شامل آموزش تئوری و آموزش با شبیه ساز پرواز است که پس از گذراندن دوره‌ها با موفقیت، گواهینامه مخصوص برای آن صادر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها