دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
3 عنوان کتاب در خرم‌آباد رونمایی شد

لرستان - با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سه عنوان کتاب در کنگره شهدای روحانی در خرم‌آباد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، روز دوشنبه همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت ۵۸ شهید روحانی استان لرستان از سه عنوان کتاب با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد.
 
این کتاب‌ها شامل قاب‌های آسمانی (یادنامه شهدای روحانی لرستان) تدوین و گردآوری سیدامیر ابراهیمی و سید تاج‌الدین (تاریخ شفاهی سیدتاج‌الدین طاهری خرم‌آبادی)، با مصاحبه و تدوین حجت‌الاسلام حسین بیرانوند به صورت مکتوب از سوی انتشارات ستارگان آسمان و کتاب صوتی پرواز روحانی با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با بیان اینکه دشمنان، انقلاب اسلامی را مانع رفاقت ایران با آمریکا و صهیونیست می‌دانند، گفت: این در حالی است که امروز نه تنها ملت‌ها بلکه دولت‌ها در سراسر دنیا ارتباط با ایران اسلامی را برای خود عزت می‌دانند.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی افزود: این وعده الهی است که با الهام از شهدا رژیم غاصب صهیونیستی نابود خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام خمینی (ره) زمانی فرمودند سنگر‌های کلیدی دنیا را فتح خواهیم کرد و دنیا اکنون نظاره‌گر این فتح با عزت ایران است.
 
به گزارش ایبنا، در این مراسم نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری و فرمانده سپاه لرستان و خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند و از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

سرود شهدای روحانی که به زبان لُری و فارسی تهیه شده رونمایی و نمایشگاه آثار شهدای روحانی لرستان  در این یادواره افتتاح شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها