یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
برگزاری ۸ نشست تخصصی در حاشیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس

همدان - مسئول دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: هشت نشست تخصصی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی در برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، سردار علی ناظری اظهار کرد: امروز این کتاب‌ها که نماد شهدا، عملیات‌ها و حادثه‌های افتخارآمیز دفاع مقدس و مقاومت هستند به میهمانی همدان آمدند. 

وی ادامه داد: شهدا به این استان مراجعه کردند و انتظار ما این است که همدانی‌ها به استقبال این کتاب‌ها که نماد شهدا هستند، بیایند.

مسئول دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با بیان اینکه برنامه‌های پیش‌بینی شده خوب و جذاب است، تصریح کرد: هشت نشست‌ تخصصی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در بخش علمی تولیدات ادبی حوزه کودک، در بخش فرهنگی؛ برنامه توسعه فرهنگی سایر بخش‌های غیر،فرهنگی با محوریت دفاع مقدس و در بخش اجتماعی؛ نشست‌هایی با موضوع نقش زن در انقلاب و دفاع مقدس با محوریت خانم دباغ برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۲۰ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند و بیش از هفت هزار کتاب در این نمایشگاه وجود دارد. 

ناظری ادامه داد: کتاب‌هایی برای کودکان و نوجوانان، زنان، جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه وجود دارد و بسیاری از کتاب‌ها تازه‌های این حوزه است. 

وی با اشاره به کتاب‌هایی که تقریظ رهبر انقلاب را دارند، مطرح کرد: برخی از این کتاب‌ها که به ۱۵ زبان زنده دنیا ترجمه شدند در این نمایشگاه حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها