سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۹
«سروش هدايت» به دنبال «منبع‌الفکر» مي‌آيد

جديدترين كتاب آیت‌الله جوادی آملی با عنوان «منبع الفکر» از سوي موسسه فرهنگي تحقيقاتي اسراء منتشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، سیدمحسن موسوی، مدیر روابط عمومی موسسه اسراء با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين اثر دربردارنده مجموعه مقالات و نوشته‌های آیت‌الله جوادی آملی مشتمل بر 20 مقاله در زمينه موضوعات قرآنی، فلسفی، کلامی، عرفانی، اخلاقی و فقهی به زبان عربي است. 

موسوی تصريح كرد: حکمت در قرآن، اتحاد عاقل و معقول، رساله‌ای در معاد، امامت حافظ حقوق انسان، ولایت فقیه، اسرار حج و نظام قضا در اسلام، بخشی از مقالات این کتاب را تشکیل می‌دهند.
 
مدیر روابط عمومی موسسه اسراء با بيان اين موضوع كه «منبع الفکر»، ششمين جلد از مجموعه «سرچشمه انديشه» است، گفت: ساير جلدهاي اين مجموعه به زبان فارسي به رشته تحرير درآمده‌اند.

وي يادآور شد: همچنين مجموعه پيام‌هاي آیت‌الله جوادی آملی در كنگره‌ها و همايش‌ها در مجموعه‌اي با عنوان «سروش هدايت» منتشر مي‌شود كه تاكنون چهار جلد از آن روانه بازار نشر شده است. اين مجموعه آثار با توجه به پيام‌هاي ايشان، به‌طور مرتب و دنباله‌دار منتشر خواهد شد.

وي درباره گردآوري سخنراني‌هاي آیت‌الله جوادی آملی در قالب كتاب اظهار داشت: مطالبي را كه اين پژوهشگر قرآني در سخنراني‌هاي گوناگون ايراد كرده‌اند، به تناسب موضوع در كتاب‌هايي منتشر مي‌شود و در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کتاب «منبع الفکر» در شمارگان 3000 نسخه، 506 صفحه و بهاي 60000 ريال امروز(سه‌شنبه) روانه بازار نشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط