دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
میز کتاب تبلیغی و ترویجی در شهرستان آزادشهر بر پاشد

گلستان- در راستای کارزار رسانه‌ای مبارزه با مواد مخدر، میز کتابی تبلیغی و ترویجی در شهرستان آزادشهر میزبان دوستداران فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و خانواده‌های آزادشهری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آزادشهر، در راستای کارزار رسانه‌ای مبارزه با مواد مخدر که در سال جاری با عنوان والد آگاه و فرزند ایمن و با شعار اختصاصی «آیا می‌دانید الآن فرزندت کجاست» در نیمه اول آبان ماه سال جاری در سراسر کشور برپاشده است؛ میز کتابی تبلیغی و ترویجی در میدان مرکزی شهرستان آزادشهر بر پاشد.

هدف از برپایی این کارزار ترویجی و تبلیغی اقدامی عملی در راستای پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآور بوده که علاوه بر حساس سازی و آگاه‌سازی؛ افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد را مدنظر گرفته است.

در این میز کتاب، آثاری با محوریت مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و عوارض اعتیاد آسیب‌های روانی اعتیاد در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

همچنین در اجرای طرح کارزار رسانه‌ای تلاش شده است، به والدین گوشزد شود که آن‌ها باید الگویی برای فرزندان باشند؛ چراکه فرزندان بسیاری از الگوهای رفتاری را از طریق تقلید و همانندسازی کسب می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها