شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
آغاز رقابت قصه‌گوها در جشنواره قصه‌گویی در رشت

گیلان- مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور ۷۵ قصه‌گو در رشت آغاز شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان روز شنبه درباره این جشنواره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت گفت: در این جشنواره ۷۵ قصه‌گو در بخش‌های ملی، آیینی‌سنتی و زبان اشاره به قصه‌گویی می پردازند.

سیدجلیل میرعظیمی با بیان اینکه این جشنواره از امروز ۲۷ تا ۲ روز آینده (۲۹ آبان) در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در رشت برگزار می شود، افزود: قصه‌گویی با موضوع سردار شهیدحاج‌قاسم سلیمانی، موضوع غزه، قصه‌گویی با محوریت نظم و امنیت و اجرای قصه با تاکید بر لبخندآفرین از دیگر هنر نمایی قصه گویان مرحله استانی جشنواره است.

وی نگاه و زاویه دیدجدید، امیدآفرینی، لبخند و ایمان آفرینی را از مهمترین رویکردها برای انتخاب برگزیدگان عنوان کرد.

میرعظیمی در ادامه به مخاطبان جشنواره نیز اشاره و تصریح کرد: همه گروه‌های سنی از نوجوانان تا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از مخاطبان و شرکت کنندگان این جشنواره هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان مشارکت مسئولان و دستگاه‌های متولی عرصه فرهنگ را برای فراهم‌سازی زمینه‌های برگزاری هرچه بهتر این جشنواره شایسته قدردانی دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها