شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
چهارمین شماره «کتابینا» منتشر شد

چهارمین شماره نشریه «کتابینا» با اخبار و مطالبی از ویژه‌برنامه‌های سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چهارمین شماره «کتابینا» نشریه روزانه خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ویژه سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منتشر شد. در این نشریه گزیده‌ای از اخبار و محتواهای مربوط به سی‌ویکمین دوره هفته کتاب به‌صورت روزانه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

دراین نشریه اخباری چون هدیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رئیس جمهور در هفته کتاب، گفت‌وگو با اسماعیل جانعلی‌پور، درباره برنامه‌های دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در هفته کتاب، آیین بزرگداشت حاج احمد عطایی، مدیر نشر «قدر ولایت» به همراه گزارش تصویری این رویداد را می‌خوانید.

رونمایی از دو کتاب آیت‌الله سیدعلی شفیعی در اهواز، رونمایی از ۳ عنوان کتاب در گلدشت، رونمایی از کتاب «پشترون» سومین اثر پژوهشی عبدالرضا دشتی‌زاده درباره قشم، نشست «دایره‌المعارف‌نویسی و کتاب‌های مرجع برای کودکان»، افتتاح کتابخانه روستای قلعه‌واری سرپل ذهاب و کارگاه داستان‌نویسی آل جلال در زنجان نیز از دیگر اخبار این نشریه است.

از دیگر اخبار این نشریه می‌توان به اختتامیه سومین دوره «جایزه گلستان» با معرفی برگزیدگان، برگزاری رویداد کتابخوانی با محوریت «مسئله فلسطین» ویژه طلاب سراسر کشور، افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب در میناب با ۳ هزار عنوان کتاب اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز «کتابینا» را از سایت و دسترسی‌های خبرگزاری کتاب ایران در شبکه‌های اجتماعی به آدرس ibna_official@ دانلود کنند.

شماره چهارم «کتابینا» ویژه هفته کتاب را از اینجا دانلود کنید.

به گزارش ایبنا؛ سی‌ویکمین دوره هفته کتاب با شعار «آینده خواندنی است» تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها