یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
سومین جشنواره استانی «کتاب من» در هرمزگان

هرمزگان - باشگاه «کتاب کودک کوک» فراخوان سومین جشنواره استانی «کتاب من» در هرمزگان را اعلام کرد.

مدیر باشگاه «کتاب کودک کوک» هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از سومین جشنواره استانی «کتاب من» در هرمزگان خبر داد.

هانیه هادی‌نژاد افزود: این جشنواره ویژه گروه سنی ۷ الی ۱۵ سال و در قالب داستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این فراخوان از سه رده سنی کودکان ۷ تا ۹ سال، ۹ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۵ سال خواسته‌ایم تا داستان خودشان را بنویسند، صفحه بندی کنند، تصویرگری کنند و در قالب کتاب، عکس آن را همراه با مشخصات کامل خود در فضای مجازی برایمان ارسال کنند.

این کنشگر فرهنگی اضافه کرد: موضوع داستان‌ها، آزاد است و محور و شاخص‌های امتیاز در داستان: من کودک توانایی هستم، همدردی با کودکان غزه، اهمیت کتاب و کتابخوانی، ایران من و مدرسه و درس خواندن است.

هادی‌نژاد بیان کرد: داوری‌ها در دو بخش تصویرگری و نویسندگی انجام می‌شود. هر فرد فقط می‌تواند یک کتاب نوشته خود را ارسال کند و استفاده از تکنیک‌های نقاشی و تکنیک های نویسندگی کاملاً آزاد است.

دبیر روزنامه کودک بچه های ساحل با اعلام اینکه همراه داشتن اثر در روز تقدیر الزامی است، گفت: کارهای منتخب در روزنامه کودک بچه های ساحل چاپ می‌شود.

مسئول انجمن داستان کودک و نوجوان ساحل با اشاره با اینکه ارسال کلیپ قصه گویی براساس داستان نوشته شده توسط کودک، دلبخواه است، گفت: در سه گروه سنی به نفرات اول تا سوم هدایا و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

این نویسنده و مجری هرمزگانی در پایان گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان آذر است و نتایج ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها