دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
رونمایی از آثار جدید انتشارات ۲۷ بعثت

آثار جدید انتشارات ۲۷ بعثت در کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت، سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آثار جدید انتشارات ۲۷ بعثت در کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت رونمایی می‌شود. این رونمایی سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح در نشانی بزرگراه عباس دوران، جنب دهکده مقاومت، مجموعه تالارهای دوکوهه شرق برگزار خواهد شد.

کتاب «بالاتر از ارتفاع» نوشته زهرا زمانی روایت‌هایی از زندگی فرمانده جانباز و آزادة شهید مجید داوودی راسخ در ۱۷۶ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه از سوی انتشارات ۲۷ بعثت چاپ و روانه بازار نشر شد. این کتاب سی و سومین کتاب از مجموعه بیست‌وهفتی‌ها است که توسط این انتشارات منتشر شده است.

گلعلی بابایی؛ پژوهشگر و مستندنگار حوزه دفاع مقدس شمه‌ای از مجاهدت‌های رزمندگان ایران را در «والفجر مقدماتی» با کتاب «قلب زمین مال ماست» به رشته تحریر در آورد.
 

جان‌مایه این کتاب اسناد معتبر بایگانی‌های جنگ و روایات راویان میدانی است تا به این ترتیب جزئیات عملیات سرنوشت‌ساز والفجر مقدماتی برای خوانندگان آشکارتر شود. «والفجر مقدماتی» عملیات تهاجمی گسترده نیروهای مسلح ایران در جنگ ایران و عراق بود که در بهمن‌ماه ۱۳۶۱ به مدت ۳ روز، به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشارکت نیروی زمینی ارتش، در تاریکی مطلق شب محور فکه – چزابه در منطقه عماره عراق (۲۰۰ کیلومتری جنوب غرب بغداد)، انجام شد و در نهایت با ناکامی نیروهای ایرانی، در ۲۱ بهمن ۱۳۶۱ به پایان رسید. قلب زمین مال ماست روایتی مستند از جنگ نابرابر در عملیات والفجر مقدماتی به قلم گل‌علی بابایی است و در انتشارات ایران به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها