چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
کودکان و نوجوانان در طرح کتابت قرآن کریم انس بیشتری با قرآن می‌گیرند

خوزستان-امام جمعه بندر ماهشهر در طرح کتابت قرآن کریم گفت: طرح کتابت قرآن کریم به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا با نوشتن آیات الهی مفهوم آیات قرآنی را یاد گرفته و انس بیشتری با قرآن بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، حجت الاسلام عارف ابراهیمی پیش از ظهر چهارشنبه در طرح کتابت قرآن کریم که با حضور و مشارکت کودکان نوجوانان محفل باغ دانایی و دانش‌آموزان دبستان دخترانه حضرت زینب (س) به میزبانی کتابخانه عمومی شهدای چمران بندر ماهشهر برگزار شد، بیان کرد: انس با قرآن مراحلی دارد که از همراه داشتن کتاب قرآن شروع می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه انس با قرآن پس از همراه داشتن قرآن کریم به مرحله تفکر و تعمق در آیات الهی می‌رسد، اظهار کرد: طرح کتابت قرآن کریم در نوع خود بی‌نظیر است، زیرا برای بچه‌ها فرصت اندیشیدن و تعمق در قرآن را فراهم می‌کند.

وی افزود: طرح کتابت قرآن کریم به کودکان و نوجوانان کمک می کند تا با نوشتن آیات الهی مفهوم آیات قرآنی را دانسته و انس بیشتری با قرآن بگیرند.

امام جمعه شهر چمران یادآور شد: یکی از نکات قابل توجه در طرح کتابت این است که همه قرآن می‌خوانند اما هر کسی قرآن نمی‌نویسد و باید این فرصت را غنیمت شمرد که کودکان ما علاوه بر آموزش و قرائت قرآن به نوشتن آیات قرآن می‌پردازند.وی گفت: باعث افتخار است که کتابخانه شهر چمران میزبان این طرح پربرکت شده است و ابراز امیدواری کرد که این طرح‌ها تداوم یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها