دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
برگزاری دوره آموزشی «نحوه بهره‌مندی از تسهیلات و شرایط استقرار واحدهای چاپی»

دوره آموزشی برخط نحوه بهره‌مندی از تسهیلات و شرایط استقرار واحدهای چاپی در شهرک‌های صنعتی به همت دفتر چاپ و نشر برگزار می‌شود.

سعید بهروان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از برگزاری دوره آموزشی برخط نحوه بهره‌مندی از تسهیلات و شرایط استقرار واحدهای چاپی در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: این دوره به همت دفتر چاپ و نشر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش راهبردی صنعت چاپ در توسعه فرهنگی، اجتماعی، صنعتی و اقتصادی کشور ادامه داد: این دوره با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایرانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه همکاری و اهتمام مشترک در ایجاد و تجمیع واحدهای چاپی و صنایع وابسته در سطح شهرک‌ها، نواحی صنعتی کشور و شهرک تخصصی چاپ و نشر، به‌منظور ارتقای دانش دست‌اندرکاران و مسئولان سازمانی و صنفی و فعالان عرصه چاپ و نشر و صنایع وابسته از نحوه حمایت و برخورداری از تسهیلات و شرایط استقرار در شهرک‌ها و آشنایی با قوانین و مقررات مربوط برگزار می‌شود.

وی افزود: دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد، نخستین دوره آموزش سراسری را ۲۰ اذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌صورت برخط برگزار کند. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات مربوط برای ورود به کلاس آموزشی با سامانه جامع چاپ به شماره ۳۳۹۶۶۱۵۵ یا فرازمند کارشناس واحد آموزش به شماره ۳۸۵۱۲۸۸۸ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها