سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
ارسال بیش از ۲۰۰ نامه به کودکان و نوجوانان روستایی هرمزگان

هرمزگان- به کوشش واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، بیش از ۲۰۰ نامه به کودکان و نوجوانان روستایی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری هرمزگان ۲۱۰ نامه اول مکاتبه‌ای و ۲۰ جلد کتاب به مدارس روستاهای شهرو از تابع شهرستان بندرعباس ارسال کرد.

طاهره مسافری کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان در سفر ماه گذشته به روستای شهرو در ۳ مدرسه حضور یافت و ضمن معرفی بخش مکاتبه‌ای، مقرر شد برای دانش آموزان این مدارس نامه اول ارسال شود.

در همین راستا وی ۲۰ آذرماه، با آماده سازی ۱۲۰ نامه اول برای دبستان پسرانه رشادت شهرو به همراه اهدای ۱۰ جلد کتاب به کتابخانه ی مدرسه و آماده سازی ۹۰ نامه اول برای دبیرستان دخترانه رضوان (متوسطه ی اول) و مژگان خضری (متوسطه دوم) این روستا همراه با اهدای ۱۰ جلد کتاب به کتابخانه مدرسه ارسال کرد.

«شهرو» روستایی در شمال غربی شهر بندرعباس و از توابع بخش مرکزی و از روستاهای دهستان تازیان محسوب می شود. فاصله آن تا مرکز استان هرمزگان (بندرعباس) حدود ۳۵ کیلومتر است.

جمعیت این روستا حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بوده و تعداد خانوارهای آن حدود ۴۶۰ خانوار است.

این روستا دارای ۴ مدرسه ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان پسرانه و دبیرستان دخترانه است و یک مجتمع فرهنگی، ورزشی، علمی هنری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها