شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
نخستین جلد دایرةالمعارف دفاع مقدس منتشر می‌شود

سردار رحیم صفوی، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال نخستین جلد دایره‌المعارف دفاع مقدس منتشر خواهد شد و امیدواریم کارهای پژوهشی پژوهشگران تبدیل منافع ملی کشورمان شود و به حل مسأله کمک کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی در آیین رونمایی ۳۹ عنوان دستاورد علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از ارکان دسترسی به تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی ایران و یکی از ارکان اقتدار کشورمان و سیاست‌های کلان کشور برای عبور از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب در ابعاد مختلف تولید علم و نظریه‌هایی است که از دل انقلاب اسلامی از سوی پژوهشگران عالم است.

وی افزود: این پژوهش‌ها باید متناسب با نیازهای کشور و مردم و شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای باشد. واقعیت این است که تغییرات و تحولات جدیدی شکل یافته است. مانند یمن که اسرائیل و آمریکا را به چالش کشیده است. همچنین غزه هم حدود سه ماه است که در جنگ است. رژیم صهیونسیتی غیریهودی‌ها را حیوان می‌نامد. اقتصاد، سیاست، دفاع و فرهنگ حلقه‌های بهم پیوسته هستند. جهان بینی ما نسبت به دنیا و اداره حکومت انسان محور است. حیات کره زمین و کشورمان علم و انسان است و آنها باید علم خود را به عمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها