چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
ویژه‌برنامه سراسری «شهید قدس»  برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه «شهید قدس»، آیین گرامیداشت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی، همراه با شعرخوانی شاعران مطرح کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این ویژه‌برنامه در استان تهران همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی، نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلام،؛ مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی، جمعی از چهره‌های فرهنگی، مسئولین و شاعران، خانواده معظم شهدا و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴:۳۰ به سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران به نشانی خیابان بهشت، درب شماره چهار پارک شهر مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • . IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    حاج قاسم مرا ببخش که می‌خواهم برایت بگویم که بیش از 80 روز است که اسرائیل بمبهای فسفری در غزه می‌اندازند و بیش از 23 هزار کودک،مرد و زن فلسطینی تکه تکه شده اند، مرده ها را می‌دزدند برای استفاده از پوست آنها، به زنان تعرض می‌کنند، چندین نفر را زنده زنده دفن کردند، چندین کودک در بیمارستان تجزیه شدند...اما اما سردار باورت می‌شود؟ مسیر تو جهانی شده است؟ مردم با «چفیه مقاومت، پرچم فلسطین و شعار فلسطین آزاد»در خیابان‌های سانفرانسیسکو، فرانسه، آلمان، پاریس، لندن، واشنگتن، تگزاس، نیویورک،سوئد، استامبول، ترکیه، ایتالیا، آرژانتین...ودرواقع تمام جهان. سردار اشک تو، مسیر تو، جهانی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها