سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
۳ کتابخانه در مدارس هرمزگان راه‌اندازی شد

هرمزگان - رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان حاجی‌آباد در شمال هرمزگان از راه‌اندازی سه کتابخانه در سه مدرسه این استان خبرداد.

داوود رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس با اشاره به اهمیت کتاب، کتابخوانی و ایجاد زیرساخت کتابخانه‌ای در مناطق کمتر برخوردار گفت: مرکز افق امامزاده سید محمد (ع) شهرستان حاجی‌آباد در شمال هرمزگان در راستای تقویت اطلاعات علمی، عمومی و فرهنگی و همچنین ارتقای دانش دانش آموزان، سه باب کتابخانه مدارس را با تهیه کتاب راه اندازی کرد.

رستگار تصریح کرد: در این اقدام فرهنگی، برای نخستین بار تعدادی کتاب کمک آموزشی و علمی خریداری و به مدارس هدیه شد و این موضوع از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری اداره اوقاف و امورخیریه حاجی آباد و آموزش و پرورش این شهرستان است.

او افزود: این مرکز توانسته علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری ویژه برنامه‌های ملی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف در راستای منویات مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی گام بردارد.

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه حاجی آباد با ابراز خرسندی از ارتباط علمی و فرهنگی بین مرکز افق امامزاده سید محمد (ع) آموزش و پرورش ادامه داد: فعالیت در حوزه فرهنگی، اجتماعی و قرآنی همچنان انجام می‌شود و جهاد علمی نیز در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها