سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
تقدیر نماینده ولی‌فقیه در کردستان از نویسنده دفاع مقدس و کاتب قرآن کریم

کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان در سفر به شهرستان مریوان با رضا رستمی از نویسندگان دوران دفاع مقدس و هوشیار رحیمی، کاتب قرآن کریم دیدار و سال‌ها خدمت این هنرمندان را ارج نهاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مریوان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، سه شنبه در سفر به شهرستان مریوان، با رضا رستمی از نویسندگان دوران دفاع مقدس دیدار و از وی تقدیر کرد.

وی با حضور در منزل این هنرمند مریوانی، حمایت از نویسنده های شاخص استان در حوزه دفاع مقدس و تبیین زندگینامه شهدا را ضروری دانست.

نماینده ولی فقیه در کردستان همچنین با هوشیار رحیمی کاتب قرآن و صحیفه سجادیه در مریوان دیدار کرد و گفت: هنرمندان سرمایه‌های فرهنگی و هنری جامعه هستند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت هنری اصحاب فرهنگ و هنر در راستای ترویج و زنده نگه‌داشتن هنرهای اسلامی و معنوی اضافه کرد: حمایت از هنرمندان و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر وظیفه‌ای بر دوش مسئولان است.

رضا رستمی متولد فروردین ماه سال ۱۳۵۸ در روستای «نسمه» از توابع شهرستان پاوه به دنیا آمده و ساکن شهرستان مریوان است و با مدرک کارشناس ارشد هنرهای تجسمی فارغ التحصیل شده است.

وی جانباز و یکی از این نویسندگان نام آشنای حوزه دفاع مقدس در کردستان است که ۱۲۰ عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری منتشر کرده است.

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در کردستان از نویسنده دفاع مقدس و کاتب قرآن کریم

هوشیار رحیمی، هنرمند توانخواه و کاتب قرآن و صحیفه سجادیه با خط زیبای نستعلیق است که فعالیت خود را در رشته خوشنویسی از ۸ سال پیش آغاز کرد و به دلیل وضعیت جسمانی نامناسب از شرایط زندگی سختی برخوردار است و قرآن را در مدت ۲ سال نوشته و با درجه ممتازی در رشته خوشنویسی به عنوان مدرس در مریوان فعالیت می کند.

هوشیار رحیمی از سال ۷۷ با بیماری روماتیسم شدید دست و پنجه نرم می‌کند.

حضور در شورای اداری شهرستان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با ماموستایان، نشست با نخبگان و اقشار و دیدار با مردم از برنامه‌های سفرحجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به شهرستان مریوان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها