پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کارخانه مقواسازی استان گلستان احیا شد

گلستان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در آستانه فجر چهل و پنجم انقلاب اسلامی، گفت: کارخانه تولید مقوا در ناحیه صنعتی روستای گز از توابع شهر نوکنده پس از مدت‌ها رکود؛ مجدداً احیا و وارد خط تولید شد.

درویش علی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، گفت: یکی از مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور در اسفندماه ۱۴۰۰ به گلستان و پیگیری‌های ایشان، راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و تعطیل در اقصی نقاط استان بود.

وی با اشاره به اینکه کارخانه تولید مقوا در نوکنده یک‌صد و سی‌امین واحد راکد استان بود که اکنون به چرخه تولید بازگشته است، افزود: در راستای مصوبات دور اول رئیس‌جمهور، واحد صنعتی مقواسازی با میزان سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۲۱ نفر، پس از مدت‌ها رکود و در آستانه فجر چهل و پنجم انقلاب اسلامی با حضور استاندار گلستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان افتتاح و مجدداً به چرخه تولید بازگشت.

درویش علی حسن‌زاده ادامه داد: یکی از رویکردهایی که دولت سیزدهم در دستور کار خود قرار داده؛ احیای واحدهای راکد در حوزه صنعت بوده است که از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، درمجموع ۱۳۱ واحد صنعتی و اقتصادی در استان راه‌اندازی و فعال‌شده است.

وی افزود: مقرر بود در سفر دوم دکتر ابراهیم رئیسی به استان گلستان جشن بزرگی برای بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد ازجمله مقواسازی نوکنده برگزار شود که به دلیل فشردگی برنامه‌ها محقق نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها