یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
یک عنوان جدید و ۱۵۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف

انتشارات تألیف امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، با ۱۵۰ عنوان کتاب و یک عنوان کتاب جدید با نام «جزییات ضروری تصویرسازی مُد» صورت حضوری و مجازی حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات تألیف امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، با ۱۵۰ عنوان و یک عنوان کتاب جدید به صورت حضوری و مجازی حضور خواهد داشت و کتاب «جزئیات ضروری تصویرسازی مُد» را به بازار نشر عرضه خواهد کرد.

لیلا حائری، مدیر انتشارات «تألیف» در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا مطرح کرد: انتشارات تألیف با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور خواهد داشت. انتشارات تألیف جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با هزینه خود اقدام به چاپ کتاب‌های زیادی در زمینه های مختلف از جمله هنر کرده است که چند نمونه از این کتاب‌ها ارائه شده است. به امید این‌که مخاطبان این عرصه با حضور در نمایشگاه کتاب امسال و حمایت‌هایشان، گوشه‌ای از مشکلات ناشران کم کنند.

وی افزود: همچنین برای نمایشگاه کتاب تهران کتاب‌های «۴۰۰۰ طرح خطی؛ طراحی لباس حرفه ای» به چاپ دوم، «چگونه طراح مُد شویم» به چاپ پنجم و «فیگوراتیو زنانه در طراحی لباس» به چاپ پنجم می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها