چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
چگونه از طراحی کردن لذت ببریم؟

نشست «چگونه از طراحی کردن لذت ببریم؟» با عنوان «لذت طراحی!» در روز چهارشنبه ۱۹ ساعت ۱۵ تا ۱۷ در غرفه کتاب‌آرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست «چگونه از طراحی کردن لذت ببریم؟» با عنوان «لذت طراحی!» در روز چهارشنبه ۱۹ ساعت ۱۵ تا ۱۷ در غرفه کتاب‌آرا برگزار شد.

در این نشست سیده زهرا نبئی به تدریس پرداخت و بیان کرد: برای تبدیل شدن به یک طراح خوب نیاز است که گنجینه ذهنی تصاویر خود را گسترش دهیم، برای این اتفاق باید تصاویر زیادی ببینیم، تصاویر را درک کنیم و فضا را بشناسیم.

وی بیان کرد: هیچگاه یک فرد نمی‌تواند بدون تمرین و طراحی به یک طراح دیجیتال موفق تبدیل شود. طراح دیجیتال باید بافت و پوشش رنگی طراحی دستی را بشناسد تا بتواند آن را در یک طرح دیجیتال پیاده کند.

فردا در دو زمان صبح، نشست «چرا تمام کتاب‌ها را با یک فونت می‌خوانیم؟» با عنوان «باز هم لوتوس!» در ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور عاطفه محمدی، مهدی ارشادی، سید علیرضا میرزامصطفی و سپیده جواهری و نشست «بررسی ویژگی‌های بصری فونت کتاب‌های کودک و نوجوان» با عنوان «طراحی حروف یا تصویرسازی؟» با حضور مهدی ارشادی، عاطفه محمدی و حمیده سلیمانی در ساعت ۱۵ الی ۱۷ در غرفه کتاب‌آرا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها