شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
روایت فتح با ۲۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه / «اسم تو مصطفاست»؛ افتخار انتشارات

مدیر انتشارات روایت فتح از حضور این انتشارات با ۲۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران خبر داد.

مهدی محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در خصوص حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران اظهار کرد: انتشارات روایت فتح امسال با حدود ۲۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کرده است که ۱۴ عنوان از این کتاب‌ها عناوین جدید هستند.


وی افزود: در سالی که گذشت انتشارات روایت فتح کتابی با عنوان «اسم تو مصطفاست» منتشر کرد که آخرین اثر تقریظی رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود و جزء افتخارات انتشارات روایت فتح است و در دو سه روز گذشته فروش زیادی داشته است.


مدیر انتشارات روایت فتح ادامه داد: «اسم تو مصطفاست» کتابی با موضوع شهید مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده است که از زبان همسر او روایت شده و به قلم راضیه تجار نوشته شده است.


محمدخانی در خصوص ۵ اثر اخیر انتشارات روایت فتح گفت: کتاب «سوقی» از زبان ایرانیان بازگردانده شده از عراق است که توسط شاهدخت حیدری نوشته شده و به روایت سختی‌های زندگی این دسته از ایرانیان از زمان آغاز جنگ می‌پردازد.


وی اضافه کرد: «پس از دیوار» دیگر کتاب جدید انتشارات برش داستانی از زندگی آزاده عباس برهانی است که توسط سید محمد فاطمی نوشته شده. «تو حمید منی» زندگی‌نامه داستانی شهید شهید حمید زرگوشی از زبان مادر این شهید به قلم کبری باقری است. «کجایی» اثر مرتضی اسدی دیگر اثر جدید مجموعه روایت فتح است.
مدیر انتشارات روایت فتح در خصوص شعار «بخوانیم، بسازیم» گفت: علم و دانش سازنده‌ترین عنصر درون و برون افراد و کشور است و برای ساخت درون و برون جامعه به این دانش نیاز داریم که می‌توانیم آن را در کتاب‌ها جست‌وجو کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط