دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
سید ابراهیم رئیسی تنها رئیس جمهور نبود او به تنهائی یک امت بود

چهارمحال و بختیاری - نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: سید ابراهیم رئیسی تنها رئیس جمهور نبود او به تنهائی یک امت بود، او از خود درس‌ها برای آینده به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، حجت‌الاسلام نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در شهادت جانسوز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش پیامی را صادر کرد:

متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرّحمن الرّحیم


اِنّا لِله و اِنّا اِلَیهِ راجِعون


شهادت پرافتخار و تحول آفرین و جانسوز رئیس جمهور عزیزمان و همراهانشان را تبریک و تسلیت می‌گویم.


خدایا تو می‌دانی سیدی از میان ما رفت که برای خدمت به دین تو و برای خدمت به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نداشت. سیدی که امید این ملت بود؛ سیدی که دل در گرو اولیائت بویژه حضرت ثامن الحجج علیه السلام داشت؛ سیدی که مفتخر به خادمی آستان قدس رضوی بود و سند افتخارش هم آنکه در ایام منتسب به آن حضرت آسمانی شد؛ سیدی که امروز به اجداد طاهرینش پیوست اما با کارنامه‌ای درخشان، کارنامه‌ای پر از خدمت و معرفت و عبادت.


امروز امت اسلامی ایران مصیبت عظمائی را تجربه می‌کند، خدایا صبر در این مصیبت را عطایمان فرما.


سید ابراهیم رئیسی تنها رئیس جمهور نبود او به تنهائی یک امت بود، او از خود درسها برای آینده به یادگار گذاشت.


او خدمت را به معنای راستینش معنا کرد، او سید محرومان و سیدالشهدای خدمت شد؛ او تبعیت از ولایت را در حرف و عمل به اثبات رساند، او با نگاه جمع الجمعیش همه را در سیر واحد حرکت قرار داد.


اظهار نگرانی از زمان حادثه تا زمان اعلام شهادت توسط اقشار مختلف و طیفهای گوناگون سیاسی حاکی از همین نگاه جمع الجمعی اوست که راه رسیدن به قله‌های انقلاب است.


آیت الله سید ابراهیم رئیسی به حق عالمی بود که رفتنش ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام عزیز است؛ او عالمی مجاهد، بی اعتنا به مظاهر دنیوی و دل در گرو خدایش داشت لذا اخلاصی مثال زدنی در کارها و بر زندگیش حاکم بود.
بار دیگر شهادتش و شهادت همراهانش وزیر محترم خارجه و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار محترم را تسلیت می‌گویم و حشر با اولیاء الهی را برایشان مسألت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها