دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
در آینده اسرار زیادی از زندگی آیت‌الله رئیسی بیان خواهد شد که چراغ راه همه ما خواهد بود

گلستان- استاندار گلستان در پی شهادت رئیس‌جمهور دولت مردمی سیزدهم و همراهانش، گفت: من وقتی منش ایشان را در رفتار با کودکان و با مردم می‌دیدم یاد قصه‌های راستین آقا علی بن ابی‌طالب می‌افتادم و در آینده اسرار زیادی از زندگی ایشان بیان خواهد شد که چراغ راه همه ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، علیمحمد زنگانه استاندار گلستان در پی اعلام خبر جان‌گداز شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان انقلابی‌اش، گفت: در این مدت ما نکات ارزشمندی را در شخصیت ولایی ایشان دیدیم و حقیقتاً کسی که می‌خواست به مقام شهادت برسد باید قبلش شهید باشد و ما این را در آیت‌الله رئیسی می‌دیدیم.

شهدا در مسیر زندگی رنگ و بوی دیگری دارند و به خدا پیوسته هستند و در گفتار، منش و رفتارشان اخلاص را می‌دیدیم.

من وقتی منش ایشان را در رفتار با کودکان و با مردم می‌دیدم یاد قصه‌های راستین آقا علی بن ابی‌طالب می‌افتادم و در آینده اسرار زیادی از زندگی ایشان بیان خواهد شد که چراغ راه همه ما خواهد بود.

در سفر به مراوه‌تپه ایشان تأکید داشتند که بین مردم حاضر شوند و شهید موسوی محافظ آقای رئیس‌جمهور از من خواستند که کمک کنیم که اوضاع مدیریت شود اما آقای رئیس‌جمهور درنهایت در یک‌صد متری محل سخنرانی هیچ‌کس نتوانست ایشان را نگه دارد و بین مردم حاضر شدند.

ایشان همیشه تأکید داشتند به مردم خدمت کنید و کلمه خدمت به مردم هیچ‌گاه از کلام ایشان جدا نمی‌شد.

ایشان یک تواضع بسیار عجیبی نسبت به مردم داشتند و برخی اوقات نیروهای محافظ که می‌خواستند وظیفه خودشان را انجام دهند بسیار متواضعانه اصرار داشتند که به مردم اجازه دهید که وارد شوند و با مردم دیدار داشته باشند.

عشق به ولایت و در مسیر ولایت بودن از شئون عاقبت‌به‌خیری است و ایشان به‌طور کامل در مسیر خدمت و ولایت بودند.

در سبک مدیریتی، من قاطعیت در ایشان دیدم اما هیچ عصبانیتی ندیدم و همیشه مطالبه گری می‌کردند اما مراعات افراد را می‌کردند و بسیار قلب مهربانی داشتند.

ایشان همیشه تأکید داشتند حتی اگر مدیری قرار است تغییر کند، عزت آن فرد باید حفظ شود و همیشه تأکید ایشان این بود در مسائل مردم را اقنا کنید و به مردم آگاهی بدهید. من هر بار ایشان را می‌دیدم یاد شهید بهشتی می‌افتادم و تلاش ایشان برای خدمت به مردم وصف‌نشدنی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها