دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
آیت‌الله رئیسی در مسیر اعتلای ایران عزیز به شهادت رسید

علی اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی اعلام خبر شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی اعلام خبر شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران، هیئت همراه پیام تسلیت صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلاً

فقدان سوگمندانه رئیس جمهور پرتلاش، نستوه، مردمی و مکتبی، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که در مسیر خدمت به جمهور و اعتلای ایران عزیز، به شهادت رسید، اگرچه ناگوار و تلخ است، اما به تأسی از رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تداوم خدمت به ملت بدون اختلال در کار کشور، مسیر آن عزیز شهید در افق پیشرفت و تعالی، همواره گشوده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه جانگداز شهادت رئیس جمهور محبوب به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی و خانواده بزرگ صنعت چاپ کشور، بر تداوم نهضت خدمت‌رسانی دولت خدوم به ملت عزیز تأکید می‌ورزم. بر این اساس، دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبق تأکید مقام معظم رهبری و با سرمشق قرار دادن آموزه جهش تولید با مشارکت مردم به‌عنوان شعار سال، با جدیتی گسترده‌تر در اجرای سیاست‌های حمایتی و نظارتی و هدایتی مبتنی بر ارتقای جایگاه صنعت چاپ کشور و توسعه فرهنگی و فنی آن وفق چشم‌اندازهای ترسیم شده در دولت مردمی به حرکت خود ادامه خواهد داد.

از خداوند متعال برای روح آن شهید سعید و همراهان ارجمندش، علو درجات و برای ملت بزرگ ایران، پیشرفت و سربلندی مسألت دارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها