دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
نامگذاری بلوار ورودی نورآباد به نام شهید رئیسی

لرستان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان از نام‌گذاری بلوار ورودی این شهرستان از سمت کرمانشاه به نام خادم‌الرضا شهید ابراهیم رئیسی خبر داد.

یوسف نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دلفان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هئیت همراه در سانحه سقوط بالگرد گفت: خدمات ارزشمند و ماندگار سیدالشهداء خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی در اذهان ملت ایران و خاصه مردم شریف نورآباد، پیوسته زنده و مانا خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی دلفان گفت: صبح امروز پس از اعلام خبر رسمی شهادت رئیس جمهور از رسانه ملی اعضای این شورا تشکیل جلسه دادند و مصوب شد بلوار ورودی شهر نورآباد از سمت کرمانشاه به نام شهید عزیز خادم‌الرضا آیت‌الله ابراهیم رئیسی نام‌گذاری شود که تابلوی آن نیز هم‌زمان نصب شد.

به گزارش ایبنا، ظهر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

پس از تلاش بی‌وقفه تیم‌های امدادی و نظامی برای جستجوی بالگرد و امدادرسانی به علت شرایط بد آب و هوایی و صعب العبور بودن منطقه سقوط بالگرد، سرانجام صبح امروز خبر شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و همراهان ایشان تایید و اعلام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها