سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
بررسی اجرای طرح سرشماری جامع آماری صنعت چاپ

نشست هم‌اندیشی مدیرکل دفتر چاپ و نشر و روسای اتحادیه‌های چاپ سراسر کشور با موضوع اجرای طرح سرشماری جامع آماری صنعت چاپ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر و جمعی از روسای تشکل‌های صنعت چاپ عصر روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) در سالن اجلاس معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

با توجه به اهمیت و ضرورت طرح سرشماری آماری واحدهای چاپی کشور دفتر امور چاپ و نشر با برنامه‌ریزی قبلی و دعوت از روسای اتحادیه‌های مستقل و تخصصی چاپ استان‌ها، شرکت تعاونی لیتوگرافان و چاپخانه‌داران تهران جلسه هم‌اندیشی با موضوع اجرای طرح سرشماری جامع آماری صنعت چاپ کشور در وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار کرد.

در ابتدای جلسه علی‌اکبر ابراهیمی، بر نقش و اهمیت آمار و اطلاعات با هدف برنامه‌ریزی سازماندهی نظارت و هدایت سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های فرهنگی اقتصادی و اجتماعی در صنعت چاپ و نشر پرداخت و در ادامه هر یک از روسای اتحادیه‌ها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ازجمله مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست می‌توان به بحث و بررسی محورهای اجرای طرح و شاخص‌ها و سنجه‌های مورد نیاز این صنعت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و همگی اعضا بر ضرورت اجرای طرح تاکید داشتند.

به گزارش ایبنا؛ در این جلسه ۱۶ نفر از روسای اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مرتبط با این صنعت حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها