دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
پیام تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان

خوزستان -دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان به مناسبت شهادت شهید رئیسی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، مجید منادی دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان در پیامی به شرح ذیل شهادت سید ابراهیم رئیسی و هئیت همراه را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

اگر چه پر کشیدن روح خادمان صادق پرتلاش و خستگی ناپذیر و انقلابی از عرصة تیرة خاک به عالم تابناک افلاک بارزترین تفاسیر عدالت الهی در معادی موعود و رمز جاودانگی بشر است؛ اما به هر روی هجران ابدی آنان همواره روزگار اندوه بار و توان فرساست.

خبر شهادت افتخار آفرین حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب کشورمان و هیئت همراه ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد قلب ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد به فرموده مقام معظم رهبری رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت. از این رو آزردگی‌هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان مانع تلاش شبانه‌روزی‌اش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد.

همواره شاهد این بوده‌ایم جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی و ناسپاسی‌هایی رو به‌رو بوده و از تمام آن‌ها به پشتوانه مردم از مشکلات گذر کرده است، امروز بحمدالله با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم انقلابی ایران باعث عبور از این روزهای سخت نیز خواهد شد.

ضمن تسلیت این مصیبت جانگداز به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران بی تردید شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و همراهان شهیدش با نقش آفرینی‌های هوشمندانه و ماندگار ایشان در راه خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران، الگویی برای نسل امروز و الهام بخش همه مسئولان و متولیان کشور خواهد بود. و همواره روزگار یادشان، در تاریخ این مرز و بوم، خواهد درخشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها