دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
پیام تسلیت شورای فرهنگ عمومی کرمان در پی شهادت خادم مظلومان

کرمان- دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در پی شهادت خادم مظلومان، رئیس جمهور کشور و همراهان با انتشار پیامی این اندوه را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، در پیام تسلیت شورای فرهنگ عمومی کرمان که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلاً.

ملت بزرگ ایران، امروز داغ‌دار فقدان ناباورانه‌ی فرزندی دلیر و فداکار شده‌اند که تمام عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند و بی‌شک شهادت، پاداش صدق و خلوص او بود.
شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حالی خلعت نفیس شهادت را به تن کرد که مشغول خدمت به مردم ایران عزیز بود و اکنون مردم ایران، صاحبان عزای فقدان این شهید معظم و دیگر همراهان شهید او هستند.
در ادامه این بیانیه آمده است: شهید رئیسی نه تنها در ایران، که در میان ملت‌های آزاده‌ی جهان و به خصوص مستضعفین و ستم‌دیدگانی که تمام قد در مقابل جبهه‌ی جهانی کفر و صهیونیسم ایستاده‌اند نیز به قدری محبوب بود که اکنون آزادگان جهان نیز در سوگ او به ماتم نشسته‌اند.
بی‌گمان شهادت جان‌سوز آیت‌الله رئیسی خونی تازه در رگ‌های جامعه تزریق خواهد کرد و راهی که او را با خدمت، به شهادت رساند، چنان پرفروغ و نورانی خواهد نمود که تا سالیان سال هر انسان آزاد و آزاده‌ای در آن قدم خواهد نهاد.
یاور دیرینه محور مقاومت و خادم صدیق ملت، در حالی فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی را ملاقات خواهد کرد که جان بر سر پیمان خود با خدا نهاد و غریبانه سوخت تا همچون او به انسان‌های آزاده‌ی جهان ثابت کند که راه شهادت از صبر و صدق می‌گذرد و مکتب سلیمانی یارانی دارد که عاشقانه می‌سوزند تا صدای انقلاب خمینی کبیر را به گوش اهل دنیا برسانند.
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، یار دیرین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید آیت‌الله آل‌هاشم نماینده فقید ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، شهید حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه و سایر شهدا، به محضر امام عصر ارواحنا فداه، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران و همه‌ی مستضعفین جهان، از پروردگار متعال برای شهدای عزیز غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌نمایید.
به گزارش ایبنا، ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها