سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
رئیس جمهور شهید درد مردم را می‌فهمید

قم - پدر شعر آئینی کشور با اشاره به اینکه افرادی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌پذیرند باید اهل درد و مردمی باشند، گفت: رئیس جمهور شهید درد مردم را می‌فهمید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، محمدعلی مجاهدی در گرامیداشت رئیس جمهور شهید و شهدای راه خدمت با عنوان «مزد خدمت» که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: افرادی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می پذیرند باید اهل درد و مردمی باشند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور شهید از جمله افرادی بود که درد مردم را می‌فهمید و برای حل مشکلات مردم خستگی ناپذیر بود.

مجاهدی افزود: کسانی که نسبت به درد و رنج دیگران بی تفاوت هستند و هیچ مسئولیتی را در این زمینه به دوش نمی کشند، جایگاهی در نظام اسلامی ندارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این مراسم گفت: شهدا از عالمی بالاتر نظاره گر اعمال ما هستند و امیدواریم در پایان کار نام ما را در فهرست شهدا قرار دهند.

امیرعلی عموزاده افزود: برای برپایی مراسم بزرگداشت خادم الرضا علیه‌السلام و خادم ملت افرادی زیادی در مجموعه های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای تلاش کردند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده مسیر شهدای خدمت باشیم.

محمد حسین همتی نژاد مدیر خبرگزاری ایرنا استان قم که در عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور شهید در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی حضور داشت نیز در این مراسم به تشریح شرایط حساس این عملیات پرداخت و گفت: در آن شرایط سخت و دشوار با وجود آنکه خبرها حاکی از شهادت شهدای خدمت داشت اما این موضوع برای آنانی که به امدادرسانی رفته بودند باور پذیر نبود و همه، تلاش و همت خود را برای یافتن بالگرد رئیس جمهور به کار می بستند.

وی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های شهید رئیسی گفت: ساده زیستی از جمله خصوصیات بارز شهید ررئیسی بود اما ایشان تلاش نکرد که که در این زمینه تظاهر کند و ساده زیستی مادر این شهید گرانقدر که پس از شهادت وی دیده شد مصداق این امر است.

این فعال رسانه‌ای افزود: با وجود تخریب‌هایی که علیه آیت‌الله رییسی صورت می‌گرفت اما او بی‌توجه به این مسئله بود و در نزد مردم همواره متواضعانه رفتار می کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها