چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران با پیش‌بینی زیرساخت‌های فرهنگی آغاز شد

شهردار تهران، بر توجه به نیازهای فرهنگی در ساخت 200 هزار واحد مسکونی تهران تاکید و بیان کرد: در این شهرک‌ها اقتصاد، فرهنگ، اجتماع، مناسبات و تمام معیارها و مولفه‌های ضروری برای زندگی در شهرک‌های جدید تدارک دیده شده است.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره زیرساخت‌های فرهنگی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی جدید تهران گفت: از میان این واحدها ۲۸ شهرک، شهرک الگو محسوب می‌شود که نخستین‌بار، بعد از ۴۵ سال در جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در این شهرک‌ها، سرانه‌های هفت‌گانه وجود دارد، ادامه داد: در این شهرک‌ها اقتصاد، فرهنگ، اجتماع، مناسبات و تمام معیارها و مولفه‌های ضروری برای زندگی در شهرک‌های جدید تدارک دیده شده است.

زاکانی افزود: شهرداری تهران از یک‌سال و نیم گذشته سرمایه‌گذاری برای ساخت الگوهای جدید شهری را آغاز کرده است. ساخت شهرک‌های الگو به لطف الهی، خاستگاه خودش را پیدا کرده است.


شهردار تهران در ادامه درباره رفع آلودگی بصری از چهره شهر تهران ازجمله ساماندهی تبلیغات محیطی گفت: یک چارچوبی در مدیریت شهری تنظیم شده و مجموعه سازمان زیباسازی برهمین اساس اقدام می‌کند تا شرایط مناسبی را از منظر بصری ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها