یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کتاب «جامعه‌شناسی سینما» منتشر شد

کتاب «جامعه‌شناسی سینما» نوشته محمدرضا دلیر، اثری جامع و در زمینه‌ بررسی رابطه‌ی سینما و جامعه است. این کتاب با شیوایی و لحن علمی، به واکاوی زبان‌های مختلف این رابطه می‌پردازد و درک مفاهیمی از نقش سینما در بازتاب و بازنمودها، مناسبات و پدیده‌های اجتماعی به خواننده ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «جامعه شناسی سینما» اثر محمدرضا دلیر در ۶۶۲ صفحه، به همت انتشارات هوران منتشر شد.

کتاب «جامعه‌شناسی سینما» اثری جامع و در زمینه‌ی بررسی رابطه‌ی سینما و جامعه است. این کتاب با شیوایی و لحن علمی، به واکاوی زبان‌های مختلف این رابطه می‌پردازد و درک مفاهیمی از نقش سینما در بازتاب و بازنمودها، مناسبات و پدیده‌های اجتماعی به خواننده ارائه می‌دهد.

همچنین این کتاب به دلیل جامعیت مباحث خود، می‌تواند به عنوان منبعی ارزشمند برای دانشجویان رشته‌های علوم اجتماعی، سینما و مطالعات فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب «جامعه شناسی سینما» اثر محمدرضا دلیر به همت انتشارات هوران‌ با قیمت ۸۲۰ هزار تومان در ۶۶۲ صفحه منتشر شده است و برای علاقه‌مندان به مباحث نظری سینما و نقش‌آفرینان فیلم، اثری خواندنی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها