چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
ساخت کتابخانه در طارم اقبال مردم به مطالعه را افزایش می‌دهد

زنجان- فرماندار طارم گفت: کتابخانه شهر آببر به زودی افتتاح شده و اقبال عمومی به کتاب و کتابخوانی را افزایش می‌دهد؛ زیرا فضاسازی و رویکرد ارائه خدمات آن نوین است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، رضا انبارلو در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم اظهار کرد: کتاب در زندگی افراد تاثیرات مثبت بلند مدت دارد و منجر به پرورش استعدادهای بالقوه افراد می‌شود.

فرماندار شهرستان طارم عنوان کرد: توجه به حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه های عمومی مقوله حائز اهمیتی است؛ زیرا از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند، در پیشرفت فردی و جمعی موثر است و زمینه رشد افراد را فراهم می‌کند.

انبارلو ادامه داد: فعالیت کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان طارم، ظرفیتی را برای مردم فراهم می‌کند که امیدواریم مردم فرهخیخته شهرستان در راستای علم آموزی و کسب تجربه از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم بیان کرد: کتابخانه در دست احداث شهرستان طارم اقبال عمومی به کتاب و کتابخانه را افزایش می‌دهد و افزایش حضور نسل آینده ساز کودک و نوجوان در کتابخانه‌ها مایه مباهات و مسرت است.

وی افزود: در راستای تربیت نسلی آگاه و دستیابی به آینده روشن باید به فعالیت فرهنگی کتاب محور توجه کرده و این ظرفیت ها را به اطلاع عموم مردم رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط