شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
اهدای ۴۰۰ عنوان کتاب توسط ۲ کارمند بازنشسته به کتابخانه‌ای در میناب

هرمزگان - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میناب گفت: بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب توسط دو کارمند بازنشسته به کتابخانه‌ای در میناب اهدا شد.

علیرضا صبور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از اهدای کتاب دو چهره دوستدار کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: علی نجار پور بازنشسته آموزش و پرورش و عباس ادیب زاده بازنشسته اداره صنعت و معدن، بیش از ۴۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه آل محمد (ص) میناب اهدا کردند.

وی افزود: کتاب‌های اهدا شده بیشتر با موضوعات دین، ادبیات فارسی و تاریخ است و این بازنشستگان کتاب‌ها را از کتابخانه شخصی خودشان به کتابخانه عمومی اهدا کردند.

این کتابدار هرمزگانی ادامه داد: این اتفاق پسندیده در راستای ترویج فرهنگ اهدای کتاب و شعار «اهدای کتاب اهدای دانایی» دریافت شده است. همچنین چندین نسخه کتاب از سوی سازمان نهضت سواد آموزی و اعضای کتابخانه دریافت کرده‌ایم.

صبور با بیان اینکه کتاب‌های اهدایی از ارزش بسیار بالای معنوی و ریالی برخوردارند، اضافه کرد: کتابهایی مثل شرح خطبه حضرت زهرا (س)، دورکاری چیست چرا و چگونه؟، ورزش و جامعه، صحیفه سجادیه، در کربلا چه گذشت، شیوه نگارش کتاب شرح مردسالار، چالش های هویت درآمریکا، حسین وارث آدم، ثروتمندترین مرد بابل، تغذیه مادر وکودک، پرورش میگو، کریم اهل بیت، تعمیرات برق ساده خودرو، کوله بار عهد و …توسط این بازنشستگان فرهنگ دوست اهدا شد.

به گزارش ایبنا، از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون بیش از هزار عنوان کتاب توسط دوستداران کتاب به کتابخانه آل محمد (ص) میناب اهدا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها