دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کتاب و مستند «سه‌شنبه‌های بی‌قراری» رونمایی شد/ تجلیل از جانباز دفاع مقدس

خوزستان- آئین نکوداشت جانباز دفاع مقدس، خادم‌الشهدا ، فعال مردمی عرصه ایثار و شهادت سردار سید عباس موسوی و رونمایی از کتاب و مستند «سه‌شنبه‌های بی‌قراری» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، در آئین نکوداشت جانباز دفاع مقدس، خادم‌الشهدا و فعال مردمی عرصه ایثار و شهادت سردار رشید اسلام سید عباس موسوی و رونمایی از کتاب و اکران مستند «سه شنبه‌های بی‌قراری» که باحضور جمعی از هم‌رزمان، خانواده و اعضای هیئت رهروان شهدا و تعدادی از مسئولان فرهنگی استان برگزار شد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلام. خوزستان بیان کرد: وضعیت فرهنگی استان خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس و سرزمین معراج شهدا ایجاب می کرد که نسبت به راه‌اندازی دفتر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنیم و از ابتدای راه‌اندازی این دفتر همکاران اداره کل اقدامات مطلوبی را انجام دادند.

مجید منادی افزود: این برنامه از سلسله برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی است که به همت دفتر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این اداره کل و با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و حوزه هنری استان خوزستان برگزار شد.

وی بیان کرد: هدف ما بر این است که از چهره‌های مردمی فعال در عرصه ایثار شهادت همچون سید عباس موسوی تجلیل کنیم و همچنین از خانواده، دوستان این جانباز و هئیت رهروان شهدا قدردانی کنیم.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این آئین بیان کرد: شخصیبت برجسته سید عباس موسوی ستودنی است زیرا این خادم الشهدا هیچگاه برنامه دیدار با خانواده شهدا را تعطیل نکرد.

در این آئین تعدادی از هم‌رزمان و دوستان سردار سید عباس موسوی به بیان خاطرات خود پرداختند. و در پایان از کتاب و اکران مستند «سه‌شنبه های بی قراری» رونمایی شد. این کتاب توسط انتشارات کرخه نور در ۳۶ صفحه و با قلم سمیره ایران نژاد منتشر شده است. نویسنده در این کتاب به بیان خاطرات و تشریح شخصیت مجاهد نستوه سید عباس موسوی و اقدامات فرهنگی وی پرداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها