شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
«چرا همش حواسم پرته؟»؛ این کتاب را بخوان تا جواب را پیدا کنی

کتاب «چرا همش حواسم پرته؟» به قلم مریام سارسیا ساندرز با ترجمه جواد کریمی از سوی انتشارات کتاب‌های نردبان برای کودکان بالای ۷ سال منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «چرا همش حواسم پرته؟» به قلم مریام سارسیا ساندرز با تصویرگری تیمی لیون در قالب داستان به موضوعاتی همچون ذهن‌آگاهی، کنجکاوی در کودکان و خیال‌پردازی در آن‌ها اشاره می‌کند. این کتاب را کودکان بالای ۴ سال می‌توانند با همراهی دیگران بخوانند و کودکان بالای ۸ سال به تنهایی.

در معرفی کتاب از سوی ناشر آمده است: «پگی حس می‌کند فکرهایش همیشه بالای ابرها می‌چرخند و او نمی‌تواند آن‌ها را برگرداند روی زمین. توجه کردن برایش سخت است و برای همین مشق‌های مدرسه، دوستی، کارهای خانه و تقریباً همه‌چیز برایش خیلی سخت می‌شود. بعضی‌وقت‌ها فقط به اشتباهاتش فکر می‌کند. وقتی پگی به پدر و مادرش می‌گوید که چه ذهن خیال‌پرداز و سرگردانی دارد، آن‌ها یک نقشه زیرکانه می‌کشند تا پگی بفهمد چقدر شگفت‌انگیز است.».

مریام سارسیا ساندرز، روان‌درمانگر و نویسنده چندین کتاب تحسین‌شده برای کودکان است.

اطلاعات بیشتر:

کتاب «چرا همش حواسم پرته؟» به قلم مریام سارسیا ساندرز با ترجمه جواد کریمی در ۳۲ صفحه مصور رنگی و به بهای ۶۵ هزار تومان از سوی انتشارات کتاب‌های نردبان (واحد کودک و نوجوان شرکت انتشارات فنی ایران) برای کودکان بالای ۷ سال منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط