چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
کتاب زندگی «سیدشکر الله طاهری» رونمایی می‌شود

لرستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری بزرگداشت حجت‌الاسلام «سید شکرالله طاهری» در دهه نخست تیرماه سال جاری خبر داد و افزود: یک عنوان کتاب و یک مستند از زندگی این عالم ربانی آماده شده است که در این مراسم رونمایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم آباد، اعظم روانشاد روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت عالم ربانی «سید شکرالله طاهری» گفت: گرامیداشت مفاخر و بزرگان یکی از موضوعات مهمی است که در دولت سیزدهم و در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه این استان مفاخر و شخصیت‌های برجسته دینی، علمی و فرهنگی بسیاری دارد، افزود: بسیاری از فرهیختگان، مفاخر و مشاهیر این دیار، تأثیر قابل توجهی بر فرهنگ ایران داشته و دارند و در این زمینه وظیفه داریم الگوسازی درست انجام دهیم چراکه نسل جدید به شدت نیازمند امید و مشاهده الگوهای ارزشمند و تأثیرگذار هستند.

کتاب زندگی «سیدشکر الله طاهری» رونمایی می‌شود

روانشاد با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام «سیدشکرالله طاهری» گفت: این روحانی متقی و ساده‌زیست عمر با برکت خود را به تعلیم و تبلیغ علوم دینی پرداخت و با پیگیری مسائل و مشکلات مردم و ارتباط صمیمانه با اقشار مختلف چهره‌ای مردمی و شناخته شده بود.

وی هدف از برگزاری این بزرگداشت را معرفی شخصیت و زندگی‌نامه این عالم وارسته برای نسل جوان و الگوپذیری آحاد جامعه دانست و افزود: این برنامه در دهه اول تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

روانشاد بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزارشدن این بزرگداشت تأکید کرد و گفت: یک عنوان کتاب و یک مستند از زندگی سیدشکرالله طاهری نیز آماده شده است که در این مراسم رونمایی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها