یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
بخش فرهیختگان کتابخانه عمومی رستم‌آباد گیلان بهره‌برداری شد

گیلان- بخش فرهیختگان کتابخانه عمومی خیرساز زنده‌یاد فرشید احمدی رستم‌آباد با حضور جمعی از مسئولان و با اختصاص امکانات مختلف رفاهی به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رودبار در حاشیه این مراسم درباره راه اندازی این بخش از کتابخانه عمومی رستم آباد به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت گفت: ایجاد بخش‌های مختلف همچون بخش ویژه فرهیختگان، بخش کودک و نیز اختصاص منابع به‌روز و شاداب‌سازی کتابخانه‌ها از رویکردهای اصلی اداره کتابخانه‌های رستم آباد در این حوزه است.

حجت الاسلام سجاد ساغری از اختصاص امکانات بیشتر برای رفاه حال مراجعان و اعضای این کتابخانه خبر داد و افزود: رویکرد فعال سازی ظرفیت های کتابخانه عمومی رستم آباد، الگویی برای دیگر کتابخانه‌های استان است.

وی تصریح کرد: بخش فرهیختگان کتابخانه عمومی رستم آباد با هدف استفاده پژوهشگران، دانشجویان و فعالان حوزه‌های مختلف علمی و نیز علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در فضایی به مساحت ۹۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

به گفته رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رودبار، فرهیختگان کتابخانه عمومی خیرساز زنده‌یاد فرشید احمدی رستم‌آباد، این بخش ظرفیت میزبانی از ۲۴ نفر عضو به‌صورت همزمان را دارد.

کتابخانه عمومی زنده‌یاد فرشید احمدی رستم آباد در سال ۱۳۸۶ توسط خیر نیک اندیش اهل رستم‌آباد با زیربنایی به مساحت ۵۱۸ متر مربع در دو طبقه احداث و به عنوان تنها مجموعه فرهنگی شهر رستم آباد به دوستداران کتاب در این شهر اهدا شد.

رستم آباد از توابع شهرستان رودبار در جنوب مرکز گیلان واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها