جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
اقتباسی جدید در دنیای بزرگ «بازی تاج و تخت»

سریال «شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه بی‌زمین» به عنوان پیش درآمد بازی تاج و تخت، در دست ساخت قرار دارد و اکنون بازیگرهای نقش اصلی آن انتخاب شده است.‌

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ورایتی، سریال «شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه بی‌زمین» به عنوان پیش درآمد بازی تاج و تخت در دست ساخت قرار دارد و اکنون بازیگرهای نقش اصلی آن انتخاب شده است.‌

این سریال روی شخصیت‌های دانک و اگ تمرکز دارد که بر اساس رمان‌های «داستان‌های دانک و اگ» ساخته می‌شود. بنابر گزارش ورایتی، پیتر کلافی نقش دانک یا همان سر دانکن تال و دکستر سول آنسل نقش اگ یا همان پادشاه اگون پنجم تارگرین را برعهده خواهند داشت.

«شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه بی‌زمین» پیش از سریال اصلی «بازی تاج و تخت» و ۱۰۰ سال پس از «خانه اژدها» جریان دارد. «شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه بی‌زمین» در عصری اتفاق می‌افتد که هنوز تارگرین‌ها تخت آهنین را در دست دارند و خاطره آخرین اژدها هنوز از حافظه پاک نشده است.

سریال Knight of the Seven Kingdoms

پیتر کلافی سابقه حضور در سریال ترسناک «شکست‌خورده» را دارد و دکستر سول آنسل را هم اخیراً در «بازی‌های گرسنگی: ترانه‌ی پرندگان آوازخوان و مارها» ملاقات کرده‌ایم. مارتین و ایرا پارکر، نویسنده‌های «خانه اژدها»، فیلم‌نامه شوالیه هفت پادشاهی را می‌نویسند و به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در ساخت آن نقش دارند.

در حال حاضر تاریخ پخش خاصی برای «شوالیه هفت پادشاهی: شوالیه بی‌زمین» اعلام نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها