دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
رویداد ملی «کتابال»  برگزار می‌شود

لرستان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از برگزاری رویداد ملی تابستانی دختران در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی با عنوان رویداد «کتابال» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بروجرد، حمید آقایی در جمع خبرنگاران گفت: رویداد ملی «کتابال» با موضوع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ویژه دختران با محوریت کار داوطلبانه حرفه‌ای و تجربه پروژه کنشگری اجتماعی با ۷۰ موضوع ارائه شده برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: این رویداد به همت موسسه جمعیت دختران ایران زمین، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه‌های عمومی بروجرد در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: «کتابال» ویژه دانش‌آموزان دختر دوره‌های متوسطه اول و دوم بوده و تا بیستم تیرماه امکان ثبت نام برای علاقه‌مندان از طریق تارنمای موسسه جمعیت دختران ایران زمین وجود دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه رویداد «کتابال» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود افزود: شرکت‌کنندگان ضمن عضویت رسمی در جمعیت دختران ایران زمین، گواهی کنشگر کتاب دریافت می‌کنند.

رویداد ملی «کتابال»  برگزار می‌شود

به گزارش ایبنا، موسسه جمعیت دختران ایران‌زمین در رویدادهای ملی که در ایام تابستان برگزار می‌کند بر یک موضوع خاص تمرکز دارد و دختران از جای جای ایران با اجرای صدها ایده جذاب برای کمک به حل مسئله دست به دست هم می‌دهند تا یک قدم موثر در آن حوزه برداشته شود و تابستان امسال ترویج کتاب و کتاب‌خوانی از سوی این جمعیت برای کار داوطلبانه به صورت حضوری در شهرهای تهران، رفسنجان، بابل، قم، بروجرد، زرند، شیراز، شاهرود، همدان، ورامین، کرمان و کرج انتخاب شده است و از دیگر شهرها و روستاهای کشور می‌توانند به صورت ثبت نام مجازی از این رویداد استفاده کنند.

رویداد ملی «کتابال»  برگزار می‌شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها