به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارائه محتوای کاربردی، علمی و مفید در حوزه روابطعمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابطعمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر میشود.
اصول تدوین راهبردهای روابط عمومی، اهمیت نقش روابط عمومی در پروژه های سینمایی، راهبردهای ارتباطی در بحران ها استفاده از اخبار رسمی برای شکل دادن به افکار عمومی، روابط عمومی یک موجود زنده است؟!؟، اینکه نشد روابط عمومی!، روابط عمومی مدیر باشیم یا روابط عمومی مدیریت؟، چالشهای روابط عمومی در سازمان های دولتی با نگاه به ساختار تشکیلاتی، از روابط عمومی تا PR، تحول روابط عمومی در عصر دیجیتال، روابط عمومی و نقش اطلاع رسانی برخی از عناوین مطالبی است که در این نشریه آمده است.
همچنین روابط عمومی بازوی قدرتمند در دنیای تبلیغات و بازاریابی، نقش و اهمیت آموزش در ارتقاء و اعتلای روابط عمومی در ایران، هوش مصنوعی، فرصت یا چالشی جدید در صنعت رسانه؟!، نقش شبکه های اجتماعی در شکل دهی تصویر سازمانی، نقش رسانه ها در پیشرفت روابط عمومی سازمان ها، روش های نوین در مدیریت روابط عمومی در دنیای دیجیتال، چالش های روابط عمومی با نگاهی به کارکرد آن در سازمانهای خبری، ضرورت و جایگاه روابط عمومی در بخش خصوصی نیز از دیگر سرفصلهایی است که در ششمین شماره ماهنامه «راهبرد» آمده است.
این نشریه به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی محمدرضا باقری و سردبیری حسین همدانی گلشن منتشر میشود و سید غلامرضا کاظمی دینان به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری آن فعالیت دارد.
نظر شما