چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
شماره پنجم نشریه «منش استادی» منتشر شد

خراسان‌رضوی- پنجمین شماره از نشریه «منش استادی» با معرفی جواد پناهی، قاری و داور بین المللی قرآن کریم، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، پنجمین شماره از نشریه منش استادی مختص جواد پناهی، قاری و داور بین المللی قرآن کریم، منتشر و رونمایی شد.

رونمایی از این شماره از نشریه منش استادی به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و همکاری جامعه قاریان قرآن مشهد مقدس، در مراسم کرسی تلاوت مسجد کرامت و در جوار حرم مطهر امام رضا علیه السلام انجام شد.

معرفی کامل و گفتگوی صمیمی با جواد پناهی، مصاحبه با برخی از شاگردان استاد، تصاویری از زندگی شخصی استاد و تصاویری از الوح تقدیری استاد به همراه آدرس جلسات هفتگی قرآن کریم و همچنین معرفی کتاب «تحسین القرائه» اثر استاد جواد پناهی از مطالب شماره پنجم نشریه «منش استادی» است.

نشریه منش استادی به سر دبیری حاج سعید بیژنی به معرفی اساتید و جلسات قرآن کریم مشهد مقدس می‌پردازد.

محمدجواد پناهی، قاری بین‌المللی کشومان از هفت سالگی با توصیه پدر قدم در راه قرآن گذاشته و با وجود معلولیت زندگی خود را با عشق به قرآن سپری کرده است؛ این قاری بین‌المللی کشورمان متولد سال ۱۳۴۴ محله نوغان، کوچه حمام باغ مشهد است که در سن سه سالگی به بیماری فلج اطفال دچار و به همین دلیل از آن زمان دچار معلولیت شده است؛ او از سن هفت سالگی با تشویق پدر و مادر خود به ویژه پدرش حجت‌الاسلام نصرالله پناهی طوسی، قرائت قرآن کریم را با تقلید از نوارهای قاریان مصری آغاز کرد و سپس با گوش سپردن به تلاوت‌های قاریان مصری به خواندن در جلسات پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها