شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی شهرستان سلماس

آذربایجان‌غربی- با حضور فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، کتابخانه سیار روستایی در شهرستان سلماس راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، فرهاد فلاح روز جمعه برای افتتاح کتابخانه سیار روستایی در شهرستان سلماس وارد ارومیه شد.

فلاح در این مراسم با اشاره به وضعیت کتابخانه‌های سیار روستایی گفت: در سطح کشور ۱۷۰ کتابخانه سیار روستایی وجود دارد که ۱۵۰ کتابخانه فعال هستند و این ۱۵۰ کتابخانه بیش از ۲۵۰۰ روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

معاون فرهنگی کانون کشور ادامه داد: کتابخانه‌های سیار ظرفیت بسیار خوبی هستند که می‌توان بسیار مفید استفاده کرد و امیدوارم خیرین نیز کانون را همراهی کنند تا شاهد توسعه این مدل کتابخانه‌ها باشیم.

زهرا آب سوران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و استان آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: خوشحالیم که با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امروز شاهد راه اندازی مرکز سیار روستایی سلماس هستیم.

وی افزود: این کتابخانه سیار پیام آور شادی و نشاط در روستاها است و از تمام مسئولان شهرستانی و استانی که در راه‌اندازی این کتابخانه سیار نقش داشتند تشکر می‌کنم.

آبسوران بیان کرد: تلاش برای توسعه این کتابخانه‌ها البته با همراهی مردم و خیّران همواره در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوده است.

به گزارش ایبنا؛ اجرای برنامه فرهنگی در روستای مرزی حق ورن از بخش کوهسار با حضور معاون فرهنگی برنامه بعدی حضور معاون فرهنگی کشور در استان آذربایجان غربی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها